4 жовтня 2017 року в рамках виставки Public Health-2017 відбулася конференція Marketing Chain in Healthcare

Украина, 03124, г. Киев, Бизнес Центр «Гелиос», ул. Н. Василенко 7, оф. 704
На карте +38 (044) 290-54-50; (050) 381-85-67; (067) 551-28-71
10
Окт
2017
321

4 жовтня 2017 року в рамках виставки PublicHealth-2017 відбулася конференція Marketing Chainin Healthcare

Пропонуємо пост-реліз  від компанії OLCG

4 жовтня 2017 року в рамках виставки Public Health-2017 відбулася конференція Marketing Chain in Healthcare. Організатором конференції виступила консалтингова компанія OLCG, керівник якої працює у сфері ринку медичних послуг понад 14 років. Співорганізатором заходу виступила найбільша в Україні виставка «Охорона Здоров’я-2017». Інформаційними партнерами заходу виступили – Перший незалежний Фармацевтичний бізнес-портал Pharma.net.ua, Фармацевтична Асоціація Lege Artisта агентство популярних медичних видавництв  «Приватний лікар».

Словами привітання конференцію відкрила Олена Лепешина, власник компанії OLCG.

Першу доповідь заходу на тему «Кардіограма маркетингу ринку медичних послуг» також презентувала Олена Лепешина. Олена доповідала про історичні коливання маркетингу в сфері медицини за останні 15 років і те, якими є основні меседжі маркетингових кампаній у сфері медичних послуг сьогодні – чому приділяється найбільше уваги, основні тренди маркетингу і які зміни можна очікувати у найближчому майбутньому.

Доповідь директора з маркетингу Клініки репродуктивної медицина «Надія» Уляни Гудими присвячена темі «Прийняття рішення щодо вибору методів реклами».  В темі доповіді були розгорнуті питання щодо рекламних інструментів та факторів, які на них впливають.

Про підхід дизайн-мислення як набору кроків та інструментів в процесі розроблення нових продуктів, послуг чи шляхів взаємодії з кінцевим споживачем говорив Гліб Гаврилюк, Innovation officer в YARCHE product thinking agency. Сьогодні для того, щоб зрозуміти краще свого споживача необхідно мислити ширше, ніж це було раніше.

Юлія Демцова, директор з маркетингу «Verum Clinic», експерт із маркетингових комунікацій та учасник ініціативної групи із впровадження eHealth в Україні, з темою доповіді «PR+digital - комбінація на мільйон, або як продає сила слова online». Доповідь Юлії була побудована на одному із практичних маркетинг-кейсів. Йшлося про те як підготувати правильно рекламну стратегію, як працювати в умовах обмеженого бюджету та яким може бути кінцевий результат.

Вікторія Калиновська, керівник відділу корпоративних комунікацій клініки ISIDAговорила про комунікацію з пацієнтами – наявними, новими та потенційними. Комунікаційна стратегія відносно існуючих пацієнтів (клієнтів) та потенційних є різною за метою, набором інструментів та наповненістю.

Подискутувати разом з учасниками була можливість під час доповіді  «Маркетинг: аналітика vs креатив = курка vs яйце» від Олексія Дмитрука, керівника відділу маркетингу і реклами медичної компанії «Into-Sana». Олексій підкреслив, що без аналітики не може бути креативу, і навпаки. Про те, що ж є більш важливим в маркетингу на думку Олексія – креатив чи аналітика, дізналися учасники конференції, присутні у залі.

Доповідь від Юлії Бернацької, засновника центру компетенції бізнес-аналітики BIJB, директора компанії ТЕХ Стандарт та партнера Microsoft- «IT-інструменти в продажах, маркетингу та бізнес-аналітиці».  Разом з директором з розвитку Оксаною Маляренко, Юлія розповіла про новий IT-інструмент від компанії Microsoft– PowerBI-  сучасну технологію, яка автоматизує бізнес-процеси, пов’язані з аналітикою у сфері маркетингу.

«Patients Experience» - доповідь від Лідії Подкопаєвої, операційного директора ММ «Добробут».  В доповіді Лідії йшлося про цінності в медичній мережі «Добробут», про тісний зв’язок, що є між задоволеністю персоналу медичного закладу (йдеться не лише про фінансову мотивацію, але й залучення до внутрішнього спілкування) та якістю спілкування з пацієнтами в процесі медичного обслуговування.

Спікером конференції Marketing Chainin Healthcare також був Святослав Ханенко, засновник клініки для здорових SQLAB з доповіддю «Приклад стратегії «блакитного океану» на власному досвіді». Про своє призначення, цінності та необхідність управляти власним здоров’ям говорив у своїй доповіді Святослав.

Ми щиро вдячні кожному доповідачу за власний досвід та практичні кейси, які обговорювались цього дня на Marketing Chainin Healthcare, 4 жовтня 2017 року.Дякуємо кожному учаснику, який відвідав наш захід, партнерам та співорганізатору за надану можливість організувати дану конференцію. Ми цінуємо Вашу зацікавленість та  чекаємо вас наступного року на наших заходах.

Завжди Ваша,

компанія OLCG

olcg.com.ua

 
Вернуться назад
Календарь событий
Сентябрь
2018
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Прикладной семинар Pharma Marketing Academy «Путь от медиа-плана – к результату медиа-кампании» 9:30 - 19:00 г. Киев, отель «Флорида», ул. Щербаковского 52, 1-й этаж, тренинг-зал
27
28
29
30

Copyright © 2018 PharmaMama. Все права защищены